جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0×
وزیر خزانه‌داری آمریکا: فشار اقتصادی بر جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهیم
06 آبان 1398 - 23:31
2

  استیون منوشن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، روز دوشنبه در سفر خود به خاورمیانه گفت که آمریکا فشار اقتصادی بر جمهوری اسلامی را به خاطر برنامه هسته‌ای این کشور بیشتر خواهد کرد. استیون منوشن روز دوشنبه ۶ آبان در جریان سفر خود به اسرائیل، در یک کنفرانس خبری با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این کشور، […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

استیون منوشن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده، روز دوشنبه در سفر خود به خاورمیانه گفت که آمریکا فشار اقتصادی بر جمهوری اسلامی را به خاطر برنامه هسته‌ای این کشور بیشتر خواهد کرد.

استیون منوشن روز دوشنبه ۶ آبان در جریان سفر خود به اسرائیل، در یک کنفرانس خبری با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این کشور، شرکت کرد.

تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران توسط پرزیدنت دونالد ترامپ از یکسال پیش و بعد از خروج از توافق هسته‌ای بازگردانده شد. آمریکا می‌گوید هدف از کارزار فشار حداکثری، بازگرداندن جمهوری اسلامی ایران به میز مذاکرات است. ایالات متحده می گوید ایران بزرگترین دولت حامی تروریسم در جهان است و فعالیت های رژیم ایران موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود.

وزیر خزانه داری آمریکا درباره جزئیات افزایش فشار بر ایران اشاره ای نکرده است.

آقای منوشن خطاب به نتانیاهو گفت: «ما به بالا بردن بیشتر، بیشتر و بیشتر فشار ادامه خواهیم داد … الان از یک ناهار کاری بسیار مفید با تیم شما می‌آیم. آنها چند ایده بسیار مشخص را به ما ارائه کردند و ما پیگیر آن خواهیم بود.»

نخست وزیر اسرائیل پیشتر خواستار افزایش فشارها بر ایران شده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.