جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0×
مربی لیگ برتری دنبال چیدن کمک داور بازی استقلال است!
22 فروردین 1401 - 22:03
10
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر گل آرمان رمضانی خطا بوده باشد دیگر مربیگری نخواهم کرد.
ارسال توسط : منبع : گروه گرد آوری خبر پایگاه اطلاع رسانی عزت
پ
پ

گل آرمان خطا باشد دیگر مربیگری نمی کنم

فرهاد مجیدی پس از شکست مقابل نساجی در رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم نساجی تبریک می‌گویم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که امشب پیروز نشدیم. تمام مسئولیت شکست با من است. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. 120 دقیقه حاکم میدان بودیم و فرصت‌های زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: در ضربات پنالتی همیشه شرایط 50-50 است که نساجی توانست به پیروزی برسد. از کمیته داوران درخواست می‌کنم لیستی را به ما بدهند، چون از هفته گذشته تمرینات ویژه‌ای را برای بازی 10 نفره، 9 نفره و حتی 8 نفره انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: دیگر پیش‌بینی نمی‌کردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می‌کنند می‌گویند که تصمیم داور درست بود و بقیه می‌گویند داور اشتباه کرد. داوری که در دهه 80 و زمانی که من خودم بازی می کردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود و به همین دلیل محروم هم شده بود، حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد. نمی‌دانم وی با چه رویی چنین کاری می‌کند.

مجیدی عنوان کرد: دروازه‌بان ما در طول بازی 2 بار هم به زمین نخورده است. ما باید از فرصت‌های خود استفاده می کردیم که نکردیم و مسئولیت باخت با من است. اگر این گل آرمان خطا باشد من دیگر مربیگری نمی‌کنم. داور چگونه این صحنه را خطا گرفته است؟ 2 دقیقه بعد از آن هم پنالتی؛ بهانه نمی‌آورم، اما حرف‌هایی که هفته گذشته در نشست خبری  زدم و شما خبرنگاران علیه من موضع گرفتید را یک بار دیگر گوش کنید. تا دیدند استقلال در حال جان گرفتن است دوباره شروع کردند. ابتدا تیم را 10 نفره کردند و حالا گل سالم ما را مردود اعلام کردند. با این حال به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم، چون عالی بودند و شانس نداشتیم و اگر شانس داشتیم در 90 دقیقه برنده می‌شدیم.

وی درمورد اتلاف وقت توسط تیم‌هایی که ضعیف‌تر هستند، خاطرنشان کرد: این موضوع ایراد داور است. در کمیته داوران چه چیزی به داوران می‌گویند؟ وقتی بازیکنی خودش را یک بار به زمین انداخت و داور بازی را قطع نکند آن بازیکن دیگر خودش را روی زمین نمی‌اندازد. متاسفانه هر بازیکنی خودش را روی زمین می‌اندازد داور 5 دقیقه بالای سر وی می‌ایستد. ما در جریان بازی باید برنده می‌شدیم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند، اما تا دیدند استقلال 24 هفته نباخته و صدر جدول است شروع کردند. چیزهایی می‌شنوم که باورم نمی شود. این فوتبال مگر چقدر ارزش دارد؟ مربی لیگ برتری در به در دنبال این است که کمک داور استقلال را بچیند! حرف هم بزنم می‌گویند مجیدی بهانه می‌آورد. بهانه نمی‌آورم، مقصر باخت من هستم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم و از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم و انشالله در لیگ جبران خواهیم کرد.

مجیدی درمورد فرصت‌سوزی بازیکنان جوان استقلال و عدم گلزنی تیمش در حضور تماشاگران، اظهار داشت: عدم گلزنی ما ربطی به حضور تماشاگران ندارد.جوانان استقلال امروز عالی بودند. صالح حردانی و سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده و … عالی بازی کردند. بدشانس بودیم و وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم، مثل امروز تنبیه می‌شویم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.