جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0×
فعالیت گسترده جهاددانشگاهی اردبیل در زمینه گیاهان دارویی، درمان ناباروری و گردشگری
17 مرداد 1400 - 11:03
9
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل خبرداد: رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از فعالیت گسترده جهاددانشگاهی اردبیل در زمینه گیاهان دارویی، درمان ناباروری و گردشگری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهران اوچی در بازدید رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از جهاددانشگاهی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی انقلابی در بطن دانشگاه است، گفت: جهاددانشگاهی اردبیل در زمینه گیاهان دارویی، درمان ناباروری و گردشگری فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه با خرید سوله مناسب فاز اول تولید خط نشاسته پلیمری به زودی در اردبیل آغاز بکار خواهد کرد، افزود: همچنین جهاددانشگاهی اجرای طرح‌ های ملی مشاغل خانگی و سربازماهر را در استان با جدیت دنبال می کند.

اوچی با اشاره به فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) در استان، از آغاز بکار نمایندگی خبرگزاری علم و فرهنگ(سیناپرس) طی روزهای آتی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در حوزه فرهنگی مرکز افکارسنجی، انتشارات و سازمان دانشجویان نیز امور مربوط به خود را دنبال می‌کنند.

عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز همکاری با جهاددانشگاهی را بسیار مطلوب دانست و گفت: جهاددانشگاهی در برنامه‌های مشترک با دانشگاه پیشرو بوده و این برنامه‌ها مورد رضایت دانشجویان واقع شده است.

گفتنی است در ادامه رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی از مرکز درمان ناباروری قفقاز، بانک خون بند ناف، دفتر خبرگزاری ، مرکز رشد گیاهان دارویی و سایر بخش های جهاددانشگاهی بازدید به عمل آوردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.