جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0×
زمستان سیاه پیش روی بریتانیا
31 مرداد 1401 - 4:50
6
مدیر اجرایی کنفدراسیون خدمات بهداشت ملی بریتانیا (NHS) پیش بینی کرد افزایش هزینه‌های انرژی در بریتانیا منجر به وقوع نوعی بحران انسانی طی زمستان پیش رو در این کشور خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : گروه گردآوری اخبار پایگاه اطلاع رسانی عزت
پ
پ

زمستان سیاه پیش روی بریتانیا

افزایش هزینه‌های انرژی در بریتانیا منجر به وقوع نوعی بحران انسانی طی زمستان پیش رو در این کشور خواهد شد.

مدیر اجرایی کنفدراسیون خدمات بهداشت ملی بریتانیا (NHS) و نماینده فعلی بخش مراقبت‌های سلامتی سراسر کشور پیش‌بینی می‌کند که بریتانیا طی زمستان پیش رو با نوعی بحران انسانی مواجه باشد، چراکه افزایش هزینه قبوض انرژی با تحمیل دشواری‌های بسیار به خانواده‌های کم‌درآمد ممکن است به بروز بیماری‌های جسمی و روانی جدی منجر شود.

این افزایش هزینه باعث خواهد شد بسیاری از مردم با انتخاب‌های وحشتناکی بین حذف وعده‌های غذایی به‌منظور گرم کردن خانه‌های خود و زندگی در شرایط سرد، مرطوب و بسیار ناخوشایند روبه‌رو شوند که این وضعیت می‌تواند باعث شیوع بیماری‌های تنفسی، مشکلات روانی ، کاهش شانس زندگی کودکان و افزایش فشار بر NHS شود.

نخست‌وزیر بریتانیا در مخالفت با درخواست‌های ارائه ‎شده مبنی بر ارائه حمایت بیشتر از خانواده‌هایی که مجبور به پرداخت صورت‌حساب‌های سنگین‌تر هستند اصرار دارد که دولتش تصمیم‌گیری‌های مهم مالی را به نخست‌وزیر بعدی کشور واگذار کند که در اوایل سپتامبر روی کار خواهد آمد.

سخنگوی وزارت بهداشت بریتانیا اعلام کرد که دولت پیش از این تعیین کرده است که با ارائه بسته حمایتی ۳۷ میلیارد پوندی هزینه‌های زندگی که در ماه می اعلام شد به خانوارها کمک کند و در کنار این امر تلاش می‌کند ظرفیت NHS را افزایش دهد، بااین‌حال به نظر می‌رسد متوسط قبوض سالانه انرژی خانوارهای بریتانیا که هزینه گاز و برق را پوشش می‌دهد تا ژانویه آینده دوباره دو برابر شود و با رسیدن به بالای چهار هزار پوند تورم که در ماه جولای به ۱۰ درصد رسیده بود را تشدید کند.

دولت فعلی بریتانیا در مواجهه با فشار فزاینده هفته گذشته گفت که در حال کار روی تخصیص یک بسته حمایتی از نظر هزینه‌های زندگی است تا آن را به نخست‌وزیر بعدی کشور ارائه دهد، حال آن‌که حزب مخالف آن تقاضای فراخواندن پارلمان کشور را برای تثبیت کردن قبوض انرژی دارد.

کنفدراسیون NHS اعلام نگرانی کرد که ممکن است در غیاب ارائه حمایت بیشتر از سوی دولت، «فقر سوختی» باعث افزایش مرگ‌ومیرها به‌دلیل سرد بودن خانه‌ها شود و این تعداد را در وهله کنونی حدود ۱۰ هزار نفر در سال تخمین زد.


با تشکر از سرویس ترجمه ایمنا / گروه گردآوری اخبار پایگاه اطلاع رسانی عزت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.