شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2959 تعداد نوشته های امروز : 0×
آمادگی کامل سازمان بازرسی برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر رئیس جدید قوه قضائیه
11 تیر 1400 - 5:01
3
حجت‌الاسلام درویشیان در پیامی ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه ای مطرح نمود رئیس سازمان بازرسی انتصاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

رئیس سازمان بازرسی انتصاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت

درویشیان در پیامی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه ای، آمادگی کامل این سازمان را برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر رئیس جدید قوه قضائیه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان ، رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، آمادگی کامل این سازمان را برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر رییس جدید قوه قضائیه اعلام کرد.


متن پیام حجت الاسلام والمسلمین درویشیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی‌اژه‌ای دامت توفیقاته

ریاست محترم قوه قضاییه 

سلام علیکم

باصلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سوابق درخشان جنابعالی در نظام مقدس اسلامی به ویژه سنگر قضا و برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و اجرای قانون با برپایی دادگاه های عادلانه و نیز توانمندی‌ها و اشراف کامل حضرتعالی به چالش‌ها و ظرفیت‌های عدلیه، موجب اعتماد رهبر معظم انقلاب به جنابعالی با انتصاب فردی خوشنام از بدنه قوه قضائیه به ریاست آن گردید و تداوم‌بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول این قوه مهم شد.
اینجانب و مجموعه همکاران سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر حضرتعالی در پیشبرد اهداف عالیه قوه و این سازمان به منظور نظارت موثرتر بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی کشور، دوام توفیق بیش از پیش جنابعالی را در پرتو عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از خداوند منان خواستارم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.